به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی؛ یوسف بنی اسدی با بیان اینکه از فروردین ۱۴۰۳ تا پایان خرداد ۱۸۶ هزار و ۹۴۵ بار با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته شده، افزود: ۱۲ درصد از این تعداد تماس مربوط به بخش پاسخگوئی بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان رضوی اذعان کرد: ۲۳ هزار ۲۱ تماس طی سه ماه گذشته با بخش پاسخگویی و اپراتور این سامانه بوده که در ۱۶ خرداد ماه ۲۱۸ بار با این سامانه ارتباط گرفته شده است.
وی بیان کرد: به طور میانگین در سه ماه ابتدایی سالِ جاری ۲۴۷ تماس در روز و ۱۰ تماس در هر ساعت با بخش پاسخگوئی این سامانه ارتباط گرفته شده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان رضوی عنوان کرد: طی سه ماه گذشته ۶ هزار و ۵۲۲ تماس مربوط به شکایات در حوزه حمل و نقل با این سامانه گرفته شده که دو هزار و ۳۶۵ تماس از آنها تنها در خرداد ماه گرفته شده است.
وی ادامه داد: کل تماسهای سامانه ۱۴۱ در خرداد ماه امسال ۲۹ هزار و ۷۶۱ تماس بوده که نسبت به اردیبهشت ماه ۷۱ درصد کاهش داشته است.
این مسئول در مرکز مدیریت راهها در استان خراسان رضوی بیان داشت: تنها در خرداد ماه ۴ هزار و ۶۸ تماس با بخش پاسخگوئی صورت گرفته که ۱۵ درصد از کل تماسهای این بخش در خرداد ماه بوده است.
بنی اسدی همچنین درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ تأکید کرد: این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به شکل گویا برای راهنمایی هموطنان به شکل دائم بروز رسانی میشود.
وی افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به شکل شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند که میتوانند تمامی شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها مطرح کرده و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان رضوی تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها، پل ارتباطی کاربران جادهای با اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان خراسان رضوی است و کاربران میتوانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی آن اقدام شود.